עמוד ראשי        צור קשר        מסך מלא       


    

ריהוט משרדי


חדרי עבודה, חדרי ישיבות, חדרי מנהלים, דלפקי קבלה, ארונות אחסון ועוד

 
נגריית בקאי מייצרת ריהוט משרדי בהתאמה אישית לפי הצרכים היחודיים של כל לקוח. 
הריהוט שאנו מספקים מתאים למשרדים שמעונינים בריהוט משרדי מרשים, מפואר ויוקרתי. שכן הנגריה מתמחה בריהוט משרדי שמיוצר מעץ גושני (מאסיבי) ופורניר שנתפס וכמובן נראה כריהוט משרדי יוקרתי ומרשים. 
מאחר ואנו היצרנים, נוכל להתאים ריהוט משרדי מפואר ומרשים לפי טעמכם האישי, הצרכים הפונקציונלים שלכם, המידות הרלוונטיות לתנאי השטח הקיימים, סוג העץ והגימור העדיפים עליכם ועוד. 
נגריית בקאי עובדת עם משרדי אדריכלים ומעצ
בי פנים רבים. הנגרייה ביצעה עבודות במשרדים של גאיידמק, משרדי חברת השמירה, משרדי סוכנות הידיעות רוייטרס שבירושלים, משרדי סוגת, משרדי ההנהלה וחדרי ישיבות של חברת אבקו, משרדי חופרי השרון ועוד משרדים מפוארים רבים.
 
נישת ריהוט משרדי כוללת בתוכה את כל סוגי הריהוט המצויים במשרד (הקלק על התחום כדי לעבור לגלרייה שלו): דלפקי קבלה, שולחנות לחדרי ישיבות, שולחנות לחדרי עבודה, חדרי המתנה, ארונות אחסון, עמדות מזכירות, חיפויי קיר ותקרה ועוד.
 
 

ריהוט משרדי דלפק קבלה קשתי מפורניר אמבויה

   
ריהוט משרדי דלפק קבלה קשתי מפורניר אמבויה   
 
 
 

ריהוט משרדי בהזמנה דלפק צורתי

ריהוט משרדי בהזמנה דלפק קשתי עם פסי מראה וזכוכית
 
 
 
            ריהוט משרדי דוגמא 2               ריהוט משרדי דוגמא 3
ריהוט משרדי שולחן ישיבות ארכיטקט                    ריהוט משרדי דוגמא 3
   שולחנות לחדרי ישיבות       חדרי עבודה, שולחנות עבודה, שולחנות משרדיים
 
 
ריהוט משרדי דוגמא 4               ריהוט משרדי דוגמא 5               ריהוט משרדי דוגמא 6
ריהוט משרדי דוגמא 4                    ריהוט משרדי דוגמא 5                       ריהוט משרדי דוגמא 6 
ארונות אחסון                               עמדות עבודה Open Space                      חדרי המתנה
 

 

נגריית בקאי מייצרת ריהוט משרדי לפי הזמנה, מה שמאפשר לנו לייצר לפי הצרכים שלכם, העיצוב שבחרתם והתקציב שבידיכם.
אנו נשמח לעזור לכם ולהנחות אתכם, תוך הצגת האפשרויות במסגרת התקציב הנתון בידיכם כיצד לקנות את הריהוט משרדי המתאים לכם ביותר.
 
תחת הקטגוריה הראשית של ריהוט משרדי מצויים תתי הקטגוריות השונים של ריהוט משרדי שמציגים תמונות מעבודות נגרות בהזמנה שביצענו. כמו דלפקי קבלה, חדרי ישיבות, שולחנות עבודה וכו'. אתם מוזמנים להיכנס, להתרשם מיכולותינו ולקבל רעיונות.
 
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
מספר טיפים בבחירת ריהוט משרדי
ריהוט משרדי הוא נושא מאוד חשוב מעצם זה ששוהים במשרד לפחות 8 שעות ביום, 5 ימים בשבוע.

ריהוט מוצלח יעודד עובדים להיות יותר יעילים, על ידי כך שכל מה שהם צריכים נמצא בהישג ידם והם יכולים לעשות את המוטל עליהם מבלי להפריע לאחרים. בחירה נכונה תענה על הצרכים של עובדי המשרד, ותעניק את הרושם הנכון ללקוחות ולמבקרים אחרים.

ריהוט משרדי נכון ייראה יפה ומרשים, יהיה נוח ואמור להחזיק מעמד זמן רב.

 

להלן מספר טיפים כיצד לבחור נכון:

1) צרכים - חשוב שהריהוט יהיה אסתטי ויפה אך, לא פחות חשוב - ריהוט משרדי צריך להיות פונקציונלי. חישבו על איזה פונקציות הריהוט המשרדי צריך לענות תוך לקיחה בחשבון את הצרכים העתידיים של החברה.

 

2) אילוצים טכניים – בבחירת הריהוט יש לקחת בחשבון את אילוצי המקום ובהתאם לכך לבחור את גודל הרהיט המתאים, תוך התחשבות במעברים ההכרחיים (גישה לשולחנות עבודה, יציאה וכניסה מהם), פתחי הכניסה/יציאה וחלונות (שיכתיבו מיקום בחלל החדר), מספר האנשים שיושב שם וכו'.

 

3) סגנון עיצוב – האם כדאי לבחור ריהוט משרדי בסגנון הייטקי או בסגנון קלאסי מסורתי.

 בחירת העיצוב תלויה באופי העסק.

ריהוט משרדי מודרני יכול להיות מודרני היום אבל לא בטוח שיישאר מודרני עוד חמש שנים. לכן לא כדאי לבחור סגנונות מודרניים שעלולים לצאת מהאופנה אלא סגנונות שיהיו יפים בכל עת.

 

4) הקונספט העיצובי - ריהוט לחברה של רואי חשבון צריך להיות שונה מחברת מעצבים גרפיים או מרכז שירות. למשל: חברה לעיצוב תרצה ריהוט יצירתי וחיוני בעוד שמשרד עורכי דין ירצה ריהוט משרדי רגוע ומסביר פנים.

כמו כן יש להתאים את עיצוב הריהוט המשרדי למטרה: ייתכן שכסאות בסגנון בתי קפה ייראו טוב בקטלוג, אולם אינם הולמים חברה של עורכי דין למשל.

 

5) תכנון כללי – רצוי שתהיה הפרדה בין הצוותים השונים במשרד. ריהוט משרדי של הצוות שמדבר בטלפון יהיה שונה מריהוט משרדי של הצוות שצריך מקום לראות רעיונות עיצוביים או אלה שצריכים שקט.

יש לחזות את כיוון התפתחות העסק- יש לבחון אם החברה תצמח ויתווספו לה עובדים. במקרה זה כדאי לרכוש ריהוט שיאפשר הרחבת המערך הקיים. כמו כן לחשוב האם יש צורך שהריהוט המשרדי הדרוש יהיה בר ניוד.

 

6) ריהוט משלים – יש לזכור לרכוש ריהוט משרדי משלים כמו: ארונות אחסון, מדפי ספרים וקלסרים וכיוב'.

 

7) מסגרת התקציב – כדאי להחליט מראש לגבי מסגרת התקציב לריהוט משרדי. דבר שיחסוך זמן בבחירת האלטרנטיבות. האם התקציב שלנו מצומצם ונסתפק בריהוט משרדי פשוט ומודולרי שניתן לקנות מוכן ברשתות הגדולות או לחילופין באפשרותנו לקנות ריהוט משרדי שמיוצר לפי הזמנה ובהתאמה לצרכים שלנו.  

 

8) הרושם – יש להחליט כמה חשוב ליצור רושם. האם לקוחות, עובדים ואחרים עשויים להעריך את המשרד וטיבו לפי הרושם שתיצור סביבת העבודה (שכמובן כוללת בתוכה את הריהוט המשרדי). יש לקחת בחשבון איזו תדמית רוצים ליצור, לפי זה נוכל לבחור ריהוט משרדי שיעזור לנו ביצירת אותה תדמית.

  

9) ריהוט משרדי ארגונומי - כדאי לבחור ריהוט נוח וארגונומי עבור עובדים שנמצאים כל היום במשרד. לעומתם סוכני מכירות שנמצאים מרבית היום מחוץ למשרד יכולים להסתפק בריהוט משרדי פשוט יותר. כמובן שההשלכות הינן תקציביות, כאשר באופן טבעי ריהוט משרדי ארגונומי יקר יותר. 

 

יש לקחת בחשבון שיקולים אלה בכל פריט ריהוט למשרד. כמו באזור הקבלה שכולל: דלפק קבלה, פינות ישיבה. ריהוט לחדר ישיבות שכולל: שולחן ישיבות, ארונות תצוגה וכיוב'. ריהוט משרדי למרחבים הפתוחים שכולל: עמדות עבודה, ריהוט לחדרי מנהלים.

 יש לשים לב שיתכן שהעובדים יראו באיכות וסוג הריהוט המשרדי במשרדם כמדד לערכם בחברה.

 

ריהוט משרדי למנהלים - למשרדי מנהלים נהוג לבחור שולחנות עבודה מפורניר עם פרופילים מעץ גושני המרשימים במראה שלהם ובעלי איכות גבוהה. וכן ריהוט משלים תואם כמו ארונות אחסון ושולחן ישיבות קטן.

ריהוט משרדי כללי – לעמדות עבודה בשטחים הפתוחים אולי היה כדאי לבחור בריהוט מודולרי שניתן לעצב בכמה אופנים.

ריהוט משרדי לחדר ישיבות – כאשר בוחרים ריהוט לחדר ישיבות יש לדעת את האופן בו ישתמשו בו. כלומר לדעת למשל מה מספר האנשים שישתמש בו, והאם יהיו כמה קבוצות עבודה שישתמשו בו ביחד. שכן אז אולי כדאי לשקול שני שולחנות (לשתי קבוצות דיונים) שיכולים לשלב לשולחן אחד מאוחד. הכסאות בחדר הישיבות לא חייבים להיות מתוחכמים כמו בעמדות העבודה, שכן האנשים בד"כ לא יושבים שם זמן רב. 

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אנו מייצרים את כל הריהוט המשרדי הנדרש לסביבת העבודה שלכם. החל מדלפק הקבלה, ממשיך לעמדות המזכירות, חדרי העבודה לבכירים ולזוטרים, עמדות עבודה ב"שטחים פתוחים" (Open Space), ריהוט משרדי לחדר הארכיון, כל הריהוט לחדרי אוכל (במשרדים בהם יש חדרי אוכל), כל הריהוט המשרדי לחדר הישיבות, שולחנות דיונים. וכן כל הריהוט הנילווה כגון: ארונות אחסון, פתרונות מידוף, ועוד.
 
ריהוט משרדי דלפקים - כל סוגי הדלפקים, דלפקי קבלה, דלפקי מזכירות, עמדות קבלה, דלפקי קבלת קהל, תאי קבלת קהל פרטיים ועוד.

דלפק הקבלה/המזכירות ממוקם בד"כ בכניסה למשרדי החברה ולכן ראוי שיראה מרשים ועוצמתי כדי להעביר מסר של יכולות ועוצמות החברה. אנו מומחים בייצור של דלפקים מפוארים ומרשימים מעץ גושני/מאסיבי ופורניר בשילוב של אלמנטים אחרים כגון: זכוכית, אלומיניום, ניקל, שיש וכיוב'.  כדי לעבור לתצוגת דלפקי קבלה הקלק כאן

 

ריהוט משרדי לחדרי מנהלים, ריהוט לשכות בכירים, ריהוט לחדרי עבודה, כגון: שולחנות עבודה מפוארים מעוצבים, ספריות, בר קפה, פינות קפה, מזנוני תצוגה ועוד. אנו מומחים ריהוט מפואר ומרשים ללשכות בכירים שמאופיין בד"כ בבחירת פורניר וגימור

מרשימים, ועיצוב שמבטא עוצמה ומרחב. כדי לעבור לתצוגת ריהוט משרדי חדרי עבודה הקלק כאן  

 

 ריהוט משרדי לחדרי ישיבות: שולחן ישיבות, שולחנות דיונים, שולחנות צורתיים מעוצבים אישית לפי צרכי הלקוח (כולל תאים פנימיים למערכת חשמל, קווי תקשורת ומדיה). אנו מומחים בייצור שולחנות לחדרי ישיבות מפורניר עם פרופילים של עץ גושני לפי בחירת הלקוח. השולחן ייוצר לפי צרכי וטעמי הלקוח מבחינת מספר אנשים, צורת השולחן כפועל יוצא של השימושים שלו ואופן הישיבה (למשל בצורת חצי סהר, אליפסה, מלבן, עיגול וכיוב'), תעלות חיווט ותקשורת, ועוד. משרדי תמי קשת העדיפו שולחן לחדר ישיבות בצורת ח' שמאפשר ליושבים לצפות במסך. כדי לעבור לתמונה של חדר ישיבות תמי קשת הקלק כאן

 
ריהוט משרדי לחדרי עבודה: עמדות עבודה מותאמות אישית, עמדות עבודה צורתיות, שולחנות עבודה, שולחנות מנהלים, שולחנות משרדיים. וכן, כל הריהוט הנילווה, כגון: עמדת מגירות ניידת או קבועה, ארונות אחסון, מידוף. מנהלים רבים ביקשו עמדת שתיה חריפה מעוצבת מעץ. האפשרויות אינן מוגבלות ותלויות ברעיונות שלכם.
 
 ריהוט משרדי כללי: ארונות אחסון משרדיים, ארונות מידוף, מחיצות, נישות, תצוגה, מידוף, חיפויים ועוד.
 
 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

* מאמר זה וכל שאר התכנים שבאתר בקאי מוגנים בהתאם לחוק זכויות יוצרים, אין להעתיקם בכל צורה שהיא אלא רק באישור בכתב של בקאי בע"מ.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נגריית בקאי - נישת ריהוט משרדי
 
קישורים לגלריות ריהוט משרדי:








בקאי בע"מ רח' ההגנה 23, א.ת. חדש ראשון לציון 75706 טל' 03-9520273, 03-9520279 פקס 03-9520028

הוסף למועדפים                         Created By: Bona Fide                                                 מפת האתר